martes, 2 de enero de 2007

Isto é só o principio


Ben, aqui estou, ano novo, vida nova, ou eso di o refran. Despois do primeiro de ano con ese sono acumulado e esas resacas que deixan a cabesiña peor que se a usasen para dar as campanadas (disque..que eu de iso non sei), chega o dia seguinte , ese no que todo o mundo ten algún proposito que desexa cumplir, xa sabedes eses como deixar de fumar, adelgazar, aprender algun idioma, usar menos o coche, ir o xinasio, seguir ata que acabe algun dos miles de coleccionables estupidos que acostuman a sair en xaneiro .... en fin esas cousas. Pois ben o meu proposito foi crear un blog, este en concreto por se alguén tiña duvidas, asi que non sei non canto durará, nin con que periocidade actualizaréi, nin como vai esto. Pero estou disposto a averigualo e se vos decidides acompañarme mellor que mellor ....... eeeeeoooooooo ............ hooolaaaaa .............. vaia, pareceque de momento estou só.
En fin que se alguen pasa por aqui, que se faga oir, pois pese o nome ¡¡¡¡VENVIDOS O PLANETA PROHIBIDO!!!!
PD: Deixovos unha foto para que sepades como son ( eu son o mais alto, a fermosa damisela apareceu de improvisto cando estaban a sacarme a fotografia só para chupar camara)

No hay comentarios: