sábado, 15 de septiembre de 2007

Unha de caretos

Hola outra vez, aquí estou con unha ronda de fotos desas que deixan en entredito os incau.. esto os persoas que nelas saen.



Empezamos por esta de María, na que o flash fíxolle a puñeta dandolle esta aspecto tan David Bowie , ou T1000 buscando a Sara Connor, pero bueno, polo menos sábese que é cousa da cámara e non dos efectos "secundarios" da noite



efectos secundarios que apostaria que si sufre o mozo da miña prima, e non me refiro o arrechejado que sae polo lado esquerdo da foto que por certo non teño nin idea de quén é



claro que outros sen tomar nada parecen que están empastillados hasta as orellas



ou borrachos perdidos, claro que ún sempre nas suas ansias de mellorar e superarse é capaz de poñer ...



este careto, nótese a cara de Sergio en plan: eu non conozco a este pirado de nada



ainda que para serio sempre nos quedará Jechu, ou eso pensaria calquera que non o conoza e vexa esta foto xunto a Manolo o cal



repite nesta foto con esa mirada tan .. tan.. tan asi (definidea vos), pero esta vez acompañado pola sin par Genma que nos fai este bonito xesto de despedida co cal damos por concluida esta tanda de fotos.

No hay comentarios: