sábado, 1 de septiembre de 2007

¡Sorpresaaaa!!!!!

¿ Que ? ¿a que non o esperabades ehhh? despois de tanto tempo non me estraña, pero visto que todo o mundo se queixa (con razón) de que non actualizo, e que o mes de septembro e moi dado para os regresos, pois aquí aqui estou eu , como a xente de vacacións, a temporada liguéira, as novas temporadas das teleseries ou os coleccionables estupidos por fascículos.
Como suporedes teño tropecentas mil fotos que poñer , pero tranquilos que hoxe non porei ningunha, xa o irei facendo en dias posteriores, o que si gustaria de poñer e o trailer/teaser de 20th century boys que podedes ver aquí pero non vos fagades moita ilusión que o que se ve mais nada e case o mesmo, ainda que teño que facervos unha pregunta ¿ imaxe real ou animación?

No hay comentarios: