lunes, 5 de noviembre de 2007

Filosofía cen

Que non, que non se me esqueceu o listado da miña compra do mes de outubro, simplemente tiña outras cousas que contar, pero xa poño ahora o que comprin e o seu prezo:

  1. Los archivos de The Spirit nº 14 > 35 €
  2. 20th Century Boys nº 22 > 8,95 €
  3. Deat note nº 11 e 12 > 15 € os dous
  4. Black Jack nº 6 > 12 €
  5. Naruto nº 31 > 7,50 €
  6. Bleach nº 16 e 17 > 15 € os dous
  7. Eternos nº 5 e 6 > 6 € os dous
Por fin pilleime o 22 de 20th century boys, no que nun principio cerra a serie, cousa que é mentira xa que en Xapón, debido as queixas recibidas polo final da mesma,que deixa moitas preguntas sen respostár,pois está anunciada a aparición de 21th Century boys. É decir a mesma serie con distinto nome, por dicir algo que tampouco matouse buscando un nome novo . Espero poñer un post da serie pronto, xa veremos como estou de tempo.
Tamen cerrín Death note, ainda que sego atascado no septimo número. Contando con as series que cerrin o mes pasado ya teño 5 a quitar da lista, e para este mes xa cerro fixo a dos Eternos, da que so me falta o septimo número que é o derradeiro.
En fin, que pese a que costame moito aterme os 100 €, sigo fiel a esa filosofía; de todas formas xa estou mirando que poñer na prósima, e dame a nin que quitando algún manga que me quedou atras este mes e o tomo de Usagi que toca o resto vai ser todo vertigo, pero nunca se sabe, a ta o día de realizar a compra nada é seguro.

No hay comentarios: